Spärren har släppt..

Har inte velat handla några bebbe kläder ännu, eftersom vi tänkte ta reda på vad det skulle bli ( men tji fick vi). Dessutom vill man att det ska gå över en gräns innan man börjar handla. Tänkte inte att det ska handlas så mycket innan, man vill ändå handla en massa annat sen när man vet vad det blir. Men lite könslösa kläder kan man ju alltid handla, annars kommar jag ju att stendö om jag inte får shoppa nåt!!!!



Lite vitt och turkost går ju alltid hem, och funkar till både en flicka och pojke.
Det är tag tre betala för två på lindex, riktiga basplagg! Hade dom här byxorna till Julia oxå i typ alla färger, så himla bra och sköna.



I princip samma kläder fast i brunt och vitt, ser ut som svart på bilden med de är bruna. Huvjackan i brunt fanns inte så det fick bli en långärmad i lite större storlek till senare. Kanske något fantasilöst med samma plagg, men de är praktiska och av erfarenhet så vet jag hur mycket kläder de små gör av med och att det är toppen mysiga plagg.
Usch... låter jag tråkig nu?? Istället för snyggt och tufft använder man ord som, mysigt, mjukt och praktiskt.... ha ha ha

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Jag har kvar nästan alla bebiskläder om du är intresserad. :D

2010-03-14 @ 21:12:06
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Johanna M.

De var inte bara mysiga och praktiska- de var ju dessutom jättesnygga! :)

2010-03-15 @ 22:55:37
URL: http://www.johannamattsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0