Godmorron

Tänkte börja med att tacka för alla gratulationer :) Ni är så snälla allihopa <3

Något trött så här på morronkvisten, mycket tröttare än vanligt på morron nu! Tyvärr så är min dotter av en annan åsikt, i morse var det morron redan kl 05.00. Trodde att det var jag som skulle ställa om kroppen för ett barn till, inte Julia. Hoppas att det vänder snart annars kommer jag att bli ett vrak, och det vill vi ju inte!! Måste få sooova.....

Nu ska jag iallafall vila en stund i soffan medans Julia fikar, det som hon har tjatat om sen mycket tidigt i morse. Hon har ju lärt sig att om man säger att det gör ont i magen och är hungrig, så måste ju nån kliva upp med henne. Smart det....

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0