Hemma...

Ja idag är jag hemma från jobbet, trist att slösa en semester dag till att bara vara hemma. Men hellre det är ta en karensdag, man förlorar så himla mycket.
I morse hade jag så himla ont i magen och ryggen, en konstig värk i magen. Det satt så långt upp, typ nånstans vid revbenen och det kändes som när jag brukar ha magsjuka. Sen ryggen tror jag beror på mitt poweryoga pass igår. Min kropp är inte gjord för att böja och bändas i alla dessa ställningar ha ha ha...
Tog lite Hot & Cold kräm på ryggen och la mig en stund igen och sov, det hjälpte faktiskt! Tycker synd om Julia som även fick vara hemma från dagis eftersom jag inte ens kunde få på mig några kläder i morse. Men nu är allt bra igen, men tar det lugnt bara!
Bild från google..

I morron kommer Ella och Maria hit och ska övernatta hos oss. Det ska bli så roligt, barnen får leka lite och jag får lite sällskap till Lets dance :)

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt duktig du är kusin som är och tränar hela tiden!! ;) Hoppas du får en fin fredag i morgon :)

2010-01-21 @ 18:58:08
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: jennie

Usch då. Stackare! Ta hand om dig o vila dig. Hoppas att du känner dig bättre imorrn. KRAM

2010-01-21 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0