Äntligen..

Är det dags för lite uppdateringar, har som vanligt tänkt att göra det väldigt ofta. Men orken vill liksom inte riktigt infinna sig men nu är jag här och bättre sent än aldrig ;) Blir en massa bilder från senaste tiden, orkar inte med en massa dravel text ( som jag sysslar med nu) :)



Mammas cooling i sin nya fina bilbarnstol!



På macdonalds med kompisen Ella, Gott Gott!!!



Julia med gulliga kusin Octavia



Påskkärring redo för blåkulla (drakborgen)





Här drar tjejerna till Blåkulla på ett lite annorlunda färdmedel :)



Här har den efterlängtade påskharen varit på besök under natten



Sötnosen Octavia



Octavia har fått låna Julias babygym när dom var på middag hemma hos oss



Första cykelturen,, så roligt tyckte Julia. Vi ska prova att ta bort stödhjulen nu i sommar men det lär väl inte funka skulle jag tro!!



Picknick ute i det härliga vädret,, sånt vill vi ha mycket mer av :)





Min lilla prinsessa skulle ha maskerad disco på dagis, ja ni kan ju gissa vad hon skulle vara! :)



Vackrast i hela världen



Lite vårnytt i köket


För övrigt är det bara bra med oss alla, jag växer och frodas för var dag som går :) men det är väl så det ska vara!!  har ansökt om havandeskapspenning from 13 Juni så man får väl hålla tummarna att det blir beviljat, annars blir jag fasen tokig. Men med försäkringskassan så vet man ju tyvärr aldrig!!

Ha det bra!!
Så hörs vi kanske snart igen ;)






Kommentarer
Postat av: Linda

Men äntligen en uppdatering, nu fattas bara lite magbilder också :-D



Va söt Octavia är, är Julia mer sugen nu på en lillebror/syster eller är det samma, hon nöjer sig med en hund hahaha..

2010-04-19 @ 09:38:56
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0