Dåligt...

Med bloggande har det varit en tid nu, men jag har helt enkelt inte haft tid. Det går liksom lite förrunt nu...
Jag jobbar,målar, jobbar osv. Men nu är det färdig målat i vardagsrummet. Målade matsalsdelen två gånger idag, fy fasen vad jobbigt det var pust.... Nu ska bara alla möbler tillbaka, gardinstänger skruvas upp och nya ramar till fotografier inhandlas. Tänkte inte skriva så mycket mer idag, tänkte bara visa att jag fortfarande lever.
Orkar jag kanske jag lägger upp lite bilder i morron på lite av varje, men jag jobbar kvällen så det kanske inte finns så mycket ork kvar när jag kommer hem. :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Har Marcus klivit ur skrubben för att kolla hur färgen blev eller?

2009-09-09 @ 22:32:11
URL: http://hemajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0