Bild uppdatering

Tänkte lägga upp lite bilder från veckan som varit....



Så här blev färgen i vardagsrummet! Ser väl lite trist ut utan tavlor och gardiner, men det kommer snart upp! Har köpt nya ramar till alla foton på Julia, alla är vita. Tror det blir snyggt till väggen...



Här är Therese ( en vikarie hos oss) med sin lilla Joline. Så söt sååå.....



Min mormor och Julia. Vi var i vildmarksstugan på Södra berget för att fira min mamma som fyllde 50 år. Vi åt vildmarksbuffe, den var väl lite si och sådär. Men det var kul att få umgås lite med släkten!



En del av släkten!



Sötnosen posar, som vanligt!



Min mor med sin fina födelsedagskrans, och bror som också grattades. Han fyllde ju 25 år några dagar tidigare!



Här bär det av till skogen för lite svampplockning! Julia och Annika traskar på....



Min lilla svamp plockerska, hon är jätteduktig och ströva runt i skogen och tycker att det är jätteroligt!



Lilla underbara....



Det är ju inte jobbigt eller svårt att plocka svamp när man får åka snålskjuts! :) Något jobbigare för mig bara... ha ha

Ja det var ju lite bilder iallafall! Nu ska jag ta och natta mig så man orkar med en morgondag. Skulle vilja plocka svamp men vet inte riktigt vart man törs gå nu när det älgjakt. Vill ju inte bli beskjuten direkt! :)
Jag är dessutom lite partysugen, nån mer?????

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nämen där var ju vi oxå. =)

2009-09-12 @ 11:22:34
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: mamma

tack för en trevlig eftermiddag o kväll på södra och i svampskogen

2009-09-13 @ 14:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0