Måndag

Då har man gjort jobbar helgen klart, mycket skönt! Det är fruktansvärt jobbigt att jobba Måndag morron efter en jobbar helg. Det känns som att dagen aldrig ska ta slut. I morron är jag iallafall ledig, Julia ska få gå på dagis ändå, för det är drop in fika som jag tänkte gå på när jag hämtar henne. Själv tänkte jag nog gå på och stan och handla de sista vinterkläderna till Julia. kanske ta en lunch med frk Dahlberg, det vore inte fel.

Nu har julia och jag varit ute och gjort lite höst, klippt ner lite blommor och rensat lite. Det är riktigt tråkigt, mycket roligare att göra vår för då vet man att sommaren är på ingående!! Nu vet man bara att den hemska och kalla vintern är på väg och jag gillar inte snö och kyla brrrr.....
Marcus ligger i soffan och fryser och små sover lite, hoppas att det inte är nån förkylning på gång. Det har vi varken ork eller tid över för. Kanske lite hösttrött bara!!!! Hoppas på det.......

Nu ska jag bygga lite lego innan det blir nattning och lite mammatid framför tv/datorn!

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0