Måndag e.m

Vi tog en lång och härlig skotertur upp på fjället, tyvärr var det ingen kamera med. Trodde inte att den skulle få plats i fickan! men på vägen gick vi in på ica och handlade, och jag kom ut med en 200g choklad kaka Hmmm ja ja hittade en innerficka på jackan. vad gör man inte för lite choklad.

När vi kom tillbaka satt resterande ute på altan i solen, den hade äntligen gjort oss sällskap! GUD vad skönt det var hoppas det blir fler dagar med sol.

Till middag hade mattias gjort en jättegod kött gryta med potatis, denna lyx middag åt vi på papptallrikar allt för att slippa diska!

Nu är det pokerspel, men själv sitter jag med min älskade dator i knät.... usch vad jag är tråkig!!!



Mattias och Helena solar på altan



Solguden Nordin....



Pulkbacken vid stugan



Joel och Thomas på skoter    Bruummm Bruummm....



Middag

Nä nu är jag lite trött och måste nog nanna snart, frisk luft är inte och leka med det tar musten ur en!
Ha det bra där hemma

Kommentarer
Postat av: Zarinah

Gud vad härligt ni verkar ha det!!

2009-03-24 @ 03:08:47
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Karin

Ser verkligen helmysigt ut!!! avis ;-) Hoppas ni har det kanon, hälsa hela familjen Löfqvist med respektiven och barn från stockholmarna :-)



Krams

2009-03-24 @ 15:21:57
URL: http://www.sthlmcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0