Lite updates

Hej allihopa! Nu var det riktigt längesen jag bloggade nåt, men som ni vet är det strålande väder ute och det finns så mycket annat roligt att göra :) Men jag tänkte iallafall lägga upp lite nya bilder från midsommar och lite från stugan. Tänkte inte skriva så mycket så bilderna får tala för sig.



Våran otroligt fina midsommarstång



Min fina lillatjej som har plockat så fina blommor



Julias kusin Joel



kusinerna busar lite



Midsommar kransen som inte riktigt blev som det var tänkt ha ha



midsommar middagen



farmor med barnbarnen

Det var några bilder från midsommar.

Här kommer lite bilder från veckan som gått, från stugan!



Här hjälper julia morfar med lite trädgårdsarbete



Här sitter julia på jordkällaren med blåbärs lisa och vad den andra nu heter



på playan med sebben



Härliga bubbar är aldrig fel



Lite mys i solen, varmt och skönt i sanden



En liten båttur med morfar på kvällskvisten



Klockan halvelva på kvällen och julia sitter och löser korsord och har inga planer på att lägga sig



Julia och Elina i lekparken vid stranden



Sommartjejen

Ja det var lite bilder det, orkar inte mer nu måste sova för i morron vankas det jobb. men nu är det inte långt kvar, jobbar sista dagen 3 Juli sen blir det 7 härliga veckors semester. LÄNGTAR........

på måndag ska jag och maria gå på gatufesten, först ska vi äta på O`learys. det ska bli så himla skönt att få hitta på nåt. Sen på Lördag blir det fest som vanligt hos Lisa. Vet inte om jag ska gå På gatufesten sen men jag har köpt en biljett iallafall. Så är jag garderad påfall att..... Men vad vet ju hur det brukar sluta!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka härliga sommarbilder!

2009-06-27 @ 09:25:45
URL: http://www.dront242.blogspot.com
Postat av: johanna

DOM HETER BLÅBÄRS POJKEN OCH LINGON LISA!!!

2009-06-27 @ 16:31:12
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Tessan

Va mysigt. :D

2009-07-01 @ 19:34:24
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0