Stockholm

Ja då har man kommit hem efter våran lilla minisemester i storstan. Det var så himla roligt men något stressigt. Man blir liksom lite stressad av att bara vara i Stockholm, mycket folk,mycket trafik och alla verkar ha så bråttom hela tiden. Det smittar nästan av sig. Dessutom var det ju studenten, så gatorna var fulla av studentlastbilar som spelade hög musik och tutade stup i ett plus att resten av bilarna också tutade. Men usch vad gammal och trist jag låter.... :)

Vi hade det bra iallafall, vi var på Junibacken,skansen,åkte båt och strosade på stan. Vi var riktiga turister med stor kartan i handen, trots det lyckades vi ibland inte hitta tillbaka till hotell, tyvärr var en av de gångerna sistadagen innan vi skulle med tåget och det spöregnade. Vi hade redan checkat ut men lämnat väskorna på hotellet så vi fick byta om i en korridor vid en toalett, inte så roligt!

När vi väl var framme vid tåget och det var en halvtimme kvar undrade min käre sambo vart jag hade min handväska. Ha ha tänkte jag, ta fram den nu! Men tydligen så hade han den inte,snacka om att paniken spred sig! Min plånbok,mobil ,kamera ja allt en handväska innehåller BORTA!!!! Det snurrar i skallen var har vi varit, visste att jag hade den sist vid pressbyrån när vi handlade fika. Marcus sprang dit för att leta, det var en bit! Som tur var fanns den i kassan, han fick göra en utförlig beskrivning av hur den såg ut och vad den innehöll. Tack sambo som upptäckte att den var borta och dessutom itid innan tåget skulle avgå.
Och ja mamma jag vet- mycket klantigt och oansvarigt!!!! Tänkte du får läsa det här så slipper jag berätta själv :)

Lägger upp lite bilder i morron, orkar inte ikväll!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: M

Tur att vissa av oss har koll på läget ;)

2009-06-13 @ 22:45:45
Postat av: Z

Ja gud såå skönt att den fanns där!! Pust.. Jag har lika dålig koll på grejerna... Ska bli roligt att se bilderna!! Ha det så gott!!

2009-06-13 @ 23:38:00
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Johanna M.

Smart drag att berätta här för din mamma, i stället för öga mot öga. Haha. Jag har gjort något liknande nån gång... ;)

2009-06-14 @ 00:03:16
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0