Helgsuppdatering

I Fredags bar det av till paradisbadet, GUD vad det är kul! Man blir som barn på nytt :). Julia är en riktig tuffing, hon åker alla rutschkanor tom den längsta som man åker på gummimadrasser. Jag tordes inte åka den förra gången vi var där men nu tordes jag,tuffa jag! Den var så himla rolig, jag skrek hela vägen, varje gång. Stackars Jossan som var tvungen att åka med mig!  Ha ha... Tyvärr inga bilder därifrån, orkade inte springa runt med en kamera, dessutom är det bildfritt när man bär bikini :) Eller som för min den Tankini! För oss som inte riktigt riktigt ser så fantastisk ut i bikini... :)

Lördag blev det lite present handling, Marcus mamma har fyllt år och Julia skulle på barnkalas på Söndag. Efter shoppandet for vi upp på Höllsjön för lite grillning och tårta. Julia var ute och eldade skräp med farmor och pappa i regnet. En frysen mamma höll sig inomhus.

Barnkalas på Söndag, Svettigt värre..... Hela dagis gruppen var bjuden och det kändes typ som att det var tusen ungar där och en hel del föräldrar. Men det gick jättebra, som tur var sprack det upp och barnen kunde gå ut och leka. Korv,glass,godis och en massa bus kan det bli roligare (för barnen). 

For efter kalaset och hämtade mamma, hon skulle sova över hos oss i husvagnen för att kunna vara barnvakt idag. Vi inhandlade först ett äppelträd som marcus skulle få av mor och far i födelsedagspresent. Lättare sagt än gjort, det finns ju en himla massa olika äppelträd. Jag menar äpple som äpple, det borde bara finnas en sort, det blir liksom lite enklare då!!

Nu ska jag ta en funderare på vad jag ska packa till stockholmsresan på onsdag, det verkar som att det ska bli skit väder. Tråkigt vi som ska gå på skansen och strosa runt i stor stan. Men som tur är så ligger i allafall Junibacken inomhus. Det blir tågresa ner dit, Kul för julia har aldrig åkt tåg. Två nätter på hotell ska bli skönt bara det! LÄNGTAR.....



Jag och Hera... Marcus försöker få mig att vilja skaffa hund, är inte ett dugg intresserad av det. Mycket hår och blöt hundlukt är det värsta jag vet. Men visst ser ni att jag försöker gilla det.... Ler lite iallafall!



Julia redo för kalas



Nelly och Julia mumsar på korv med bröd


Skriver om Sthlm resan när vi kommer hem :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu vill jag åka ännu mer till Paradisbadet!



Ha så kul i huvudstaden!!!!

2009-06-09 @ 15:10:10
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0