Tisdag!

Idag har Julia varit på dagis, första gången på 7 veckor. Det gick jättebra, hon sprang iväg och lekte på engång. Ville nästan inte åka hem när jag kom för att hämta henne. Trodde att hon skulle vara jättetrött idag för hon vaknade vid fem i morse och tänkte inte somna om! Hon var så hungrig så det värkte imagen, hon säger det för hon vet att jag brukar kliva upp då, men idag fick hon minsann vänta tills kl 7 innan jag orkade kliva upp. När frukosten väl var serverad åt hon några skedar fil bara, ingen macka. Så om hon var så himla hungrig tror jag inte!!! Men dom vet ju vad man kan säga.....

Själv har jag varit till birsta och köpt en ny matta till vardagsrummet som jag tänkte lägga på, bara golvet har torkat efter en skurning. Har även köpt en burk med lite prov färg till vardagsrummet. Skulle vilja måla om men jag vet inte om det blir så bra på den här tapeten. Vet inte riktigt vart jag ska prov måla, bakom soffan tror jag!!! Marcus lär ju få ett frispel ha ha ha. Men men den chansen får jag ju ta, han vägrar iallafall måla så det får jag stå för själv. Känner jag mig själv så lär jag väl tröttna så där halvvägs hi hi. Färgen är lite beige/brun tror jag, lite svårt att se på de där små test lapparna.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sv: Ingen aning om hur mpnga ggr jag bytt. gör det när jag har tråkigt. =) Jag har inget program förutom paint jag kan avända mig av. men har gått bra ändå. Din är ju oxå fin

2009-08-26 @ 11:03:28
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0