Målning

Nu har jag maskerat alla tak och golvlister, så det bara att sätta igång och börja måla. Får se om det blir nåt ikväll, beror på lillhuldas humör. Marcus jobbar så vi är själva, så vi får väl se hur det blir. Färgen jag har köpt heter Marrakesh (trend jord). Det är liksom lite beige,brun hoppas att det blir bra. Har inte prov målat med den, blir så dyrt om man ska springa och köpa en massa provfärger hela tiden. Bära eller brista.... rollern here I come!!!

Var på Aveny i Lördags, det var riktigt roligt. Träffade så många som jag kände. Det blev ganska sent, vi var inte hemma förrän ca 6.30 på morron. Vi spelade lite guitar hero när Aveny hade stängt, hemma hos M.
Sov hos Annie och Christian, fick självklart höra på morron att jag snarkar. Vet jag inget om.... ha ha

Nu ska jag hämta skruttan på dagis...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

"Ganska" sent? ;)

2009-09-01 @ 19:33:54
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0