Varmt och skönt

Gud vad det har varit varmt idag, vi har varit ute hela dagen och bara myst. Tyvärr är inte Julia riktigt kry än, febern är i allafall borta. Men hon är dålig i magen, lurar på om det kan vara magsjuka. Har preppat henne med blåbär och blåbärssoppa idag. Hoppas det är bättre i morron!



Dagens nyttiga lunch



Nu har blekfisarn släppts ut för i år, det var nästan ett år sen man kom i kontakt med lite sol...



Här ska jag och lillsnuttan plantera lite blommor



Klara... kul med lite blommor så här innan sommaren

Knäppte ett kort på min käre sambo när vi åt lunch idag, tyckte att jag kände igen fotot när jag tittade på det. Så jag gick tillbaka två år och hittade det jag sökte. Men han hade avancerat med lite mer skägg och ett litet skumt leende annars är nog posen den samma!! Ha ha




Fast man har nog inte så många olika poser själv :) Tur att man oftast håller i kameran!!



Marcus köpte en högtryckstvätt idag så vi kan göra ren bron och altan. Vi tänkte olja in den i morron. Det blev faktiskt riktigt rent!

Snart är det Robinsson och lördags mys i soffan!

Ha det bra alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Lite Pizza är ju alltid bra om man är dålig i magen. Eller inte =D Hopppas hon kryar på sig.

2009-04-28 @ 00:07:49
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0