Påskdagen

Lite bilder från gårdagen



Hos farmor och Svenne på påskmiddag



Farmor och Julia



Julia gör en födelsedagsteckning till farfar




Cooling...

Linnea- skorna var bra i storleken, köpte storleken som jag har.
Anette- Grillen var både övertäckt och översnöad när ni var här.

Dagen började med en sovmorgon ända till kl 9.30 idag, det var mycket skönt och välbehövt! Men när jag sover så där länge tycker jag att dagen blir lite upp ochnedvänd. Vi hade inte klätt på oss förrän kl 11.
Sen blev det utgång i det fria, mycket härligt väder. Vi fick främmande utav min bror Patrik med sambo Jossan, mor och far.



Pappa, Marcus, mor och Jossan



Morbror Patrik och Julia bygger lego



Här försökte Julia typ stoppa in en hel bulle i munnen...

När släkten farit hem, kom Maria, Ella och Micke och hälsade på, för att käka lite tacos! Men först lekte barnen ute, tänk vad en hink ,spade och lite vatten kan roa barn i flera timmar. Sen att det finns lite lera skador ju inte ( något lerigt hemma nu). Lite korv med bröd blev det först till lunch.



Mumsigt...



Taco middag

Vi blev alla riktigt proppmätta! Men självklart gick det ändå ner lite efterrätt, kladdkaka med grädde. Som Julia självklart var med och smakade vid bakningen.



Kladdmaja

Tack alla för en trevlig dag!

När alla farit hem
och lugnet lagt sig över Tuna, tittade jag på one tree hill ( såklart). Sen var det som om hurtigheten tog över, jag snörade på mig skorna satte på mig mp3 spelaren och gick min 5km runda. På vägen såg jag ett riktigt vår tecken!



Tussilago, lite otydliga men jag kunde inte gå så nära för det var ett dike emellan.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej, tack! De var väldigt söta, jag tror jag måste beställa ett par jag också :)

2009-04-13 @ 11:05:25
Postat av: Zarinah

Idag är jag ledig... Yaay!! 1 dag... Hahaha... Och bakis... Ska ha äta lunch med syrrans familj strax... Kul när man mår så good... Kram på dig

2009-04-13 @ 12:53:20
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack för en jätte god middag och en trevlig dag ute i solen

2009-04-18 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0