Påskafton

Först och främst tänkte jag svara dig Linnea, skorna har jag beställt från haléns. Jag vet inte hur jag ska svara på kommentarerna jag får men jag kan ju lika bra göra det här. Tack alla för fina och snälla kommentarer det är jätte roligt!

Idag fyller Julias farfar år, så vi for dit och fikade. Både jag och Julia somnade i bilen påväg hem, vi är riktiga bilsovare. Stannade till på Ica innan vi for hem för att handla till morgondagens middag och lite annat smått och gott. Kom ut med två halvfulla kassar och 460 kr fattigare, fasen vad dyrt allt är måste nog sluta handla.

Mys ute i det härliga vädret blev det när vi kom hem, men solen nådde inte oss förrän ca halv tre. Satte mig på en stol för att sola lite. Tvär somnade trots att jag satt som en kratta, måste vara helt slut idag. Hoppas man får sovmorgon i morron, ända till kl 9.00! Vi brukar gå upp en dag var med morgonpigg jänta.

Middag hos svärmor i dag, kyckling gryta med ris och grönasaker, glass till efterrätt, lika gott som alltid. Tack för det!

Tänkte lägga upp lite bilder men jag orkar inte, måste nog vila lite nu!!

Ha det bra, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack, skorna var jättesöta. Bra i storleken?

2009-04-12 @ 00:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0