Påsk hysteri

Visst är det trevligt med påsk, men jag tror att en del har blivit alldeles galna! Det handlas mat och och godis så man kan tro att det ska bli krig och befolkningen måste bunkra upp för ett år framöver. Själv har jag inte handlat nån påskmat, tyvärr inte ens en skinka. Det skulle faktiskt ha varit gott!
Men på söndag ska vi äta gott iallafall, inte nåt påskigt men ändå! Vi har bjudit hem Maria, Micke och Ella på tacos. Det ska bli jätte mysigt med lite främmande, så att barnen kan få leka lite och vi "vuxna" bara umgås. Det ser jag fram emot!! :)
Nu ska jag bara slappa och lägga mig i tid, för i morgon väntar arbetet igen. Här är man inte ledig bara för att det är rödmärkt i almanackan inte!! Upp med tuppen bara, le och se glad ut :)

Glad Påsk på er alla!

Kommentarer
Postat av: Z

Glad påsk!!!

2009-04-09 @ 23:35:10
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni kan komma på måndag och få i er lite tårtrester. ;D

2009-04-10 @ 01:05:39
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: mamma

Glad Påsk

2009-04-10 @ 09:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0