Men Herregud

Vem vill oss nåt ont? Kommer ni håg att vi skulle till Norra berget och hur jag skämtade om att göra planer för dagen i förväg? Varför lär jag mig ALDRIG!!!!!!!! Vaknade i morse och har nog fått magsjuka, men kan det bli mer typiskt? Julia blev sååå ledsen när hon hörde att vi inte skulle träffa Ella idag. Tråkigt tråkigt.... Sjukskrev mig i morron, men jag mår mycket bättre nu. Jag har inte kräkts nåt men något så fruktansvärt ont i magen. Har tagit två alvedon så jag mår mycket mycket bättre. Förstår nu hur ont Julia måste ha haft när hon var dålig, stackars liten!! Om jag inte blir sämre kanske vi tar en snabbis till nån brasa här i Matfors. Vi får väl se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0