Liten otursdag

På dagensplanering stod det Fint väder, Främmande, Lek ute, och korvgrillning! Men det började redan fel i morse när jag hör Julia ropar från nedervåningen, mamma kom och titta det snöar ute!!! Snacka om att jag ville dra täcket över huvudet och krääkas. En av Julias kompisar, Isabelle, som skulle komma visste vi redan att hon var sjuk, men när lilla Nova och resten av gänget var på väg hit så kräktes lillstackaren i bilen och de fick åka hem. Gud vad Julia blev ledsen, snälla mamma vi kan väl ringa till nån annan kompis då snäääälllaaa.... Självklart försökte jag hitta på nåt annat att göra men alla jobbar ju och är på dagis :(. Vi for iallafall till mamma och Annika som också skulle följt med hem till oss, vi fikade och åt våran korv till lunch hemma istället. Sen blev det en snabbis till birsta för Julia ville gå på fik och äta glass, så det blev en lite utflykt iallafall!
Men man kan tydligen inte göra allt för stora planer i April!!!!

Nu ska jag titta på grannfejden, dom är inte riktigt kloka...


Kommentarer
Postat av: Z

Ja vikken dyngsnö... usch.. Ge oss solen... Fast jag är ju glad idag ändå!!

2009-04-16 @ 22:36:23
URL: http://liillenz.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja det var synd att det blev så mycket sjukdomar! Isabelle är fortfarande dålig tyvärr:(

2009-04-17 @ 10:19:37
URL: http://sliparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0