Hjärndöd...

Jag är helt slut i hjärnan idag efter två utbildningar på kommunhuset. Den första som började 9.30 var socialdokumentation, vi ska lära oss att dokumentera det som händer på jobbet via datorn (tre timmar lång) puhh....
Nästa utbildning var för schemamotorer, jag ska kunna gå in och ändra om nån på jobbet har semester, är sjuk eller har gjort nåt fel. Det är en hel värld av olika saker som ska läras, klicka här klicka där, ändra hit och ändra dit!!! Herregud det blev mycket att lära på en och samma dag. Sen blir det fortsättning på Torsdag men innan dess har väl hjärnan fått vila lite (kanske).

Som tur var hade jag en timme emellen utbildningarna så jag tog en sväng ner på stan, men det skulle jag inte ha gjort!!! Gud vad mycket fina barn sommar kläder det har kommit, tur man inte är rik annars hade jag nog handlat ihjäl mig, nu blev det inget (lite tråkigt).

Vi har bokat billjetter till clownen Duff Duff (tror jag han hette) på lördag, jag, Maria och Micke ska gå med barnen det ska bli riktigt skojigt! Det är på teatern men dåligt lokalsinne som har, så hade jag ingen aning om vart den låg fick fråga på kulturmagasinet när jag hämtade biljetterna. Efter tänkte vi ta en lunch på donken, smaskigt det!

Hoppas jag orkar ta en prommis snart, laddar för det iallafall! Vi får väl se....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0