Lite nytt i bilder

Vi har haft en BF helg, då passade vi på att plocka lite svamp. Kanske inte den bästa iden med tanke på mitt tillstånd. Först är det ca en resväg dit på 40 min (gropig grusväg) Sen ska man över ett kalhygge stort som attans och snårigt av bara den. Sen ska man ju traska omkring i skogen oxå :) Men jag överlevde, något trött bara!!



redo för svamp plockning, skogen vi skulle in i skymtas i bakgrunden ;)



Så här såg mina ben ut när vi var klar, de bruna ränderna är inte smuts utan gropar i mina vätskefyllda ben. Stövlarna fastnade nästan på mina ben allt eftersom de svällde :) Marcus stövlar i strl 42 var det dessutom..ha ha ha




När vi kom tillbaka till bilen såg vi ett inte så roligt avtryck i jorden, en björntass (eller vad det heter). Kan lova att om jag sett det innan hade jag INTE gått in i skogen. Även om det var nån dag gammalt så kändes det ganska olustigt!! :/



Det blev inte så mycket svamp, mycket smått än! Dessutom orkade jag inte gå så långt och marcus fick inte heller gå så långt i från mig :) om nån vecka ska marcus och julia ut i skogen igen, men jag stannar hemma med förhoppningsvis en liten bebbe :)



Vi har varit till Norra berget i veckan m. Jossan Cajsa och Wilma, mycket mysigt!!


















Lite arg får man allt vara.... :)


Nu kommer lite andra bilder



Lilla Octavia,,ser lite fundersam ut!!



En bild på magen,,från igår!!



E.m bad nere på marmen..

Lite uppdatering blev det iallafall!!
I morron bär det av till drakborgen, om jag inte ligger och "trycker" nånstans :)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder, blev det någon ny kamera?



Jag hoppas du "ligger och trycker" snart för dina ben ser hemska ut, stackare!!! Du gjorde det riktigt BRA som gick ut i skogen och plockade svamp, vilken superkvinna!!!

2010-08-09 @ 08:21:15
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Men snälla söta rara Sandra. Du måste ta det lugnt och inte springa runt och renna hela tiden. =)

Jag hoppas också att du "ligger och trycker" snart.

Tycker synd om dig.

Sista tiden är aldrig kul. Jag fick nästan ingen vätska i benen men kan tänka mig att det är jobbigt.

Kramar

2010-08-09 @ 09:32:39
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag gör dem svartvita i kameran, tycker det är enklare än att hålla på med nått program på datan, är ju inte datasnille långt därifrån tyvärr..

2010-08-09 @ 19:43:54
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0