Bror 25 år

Idag har vi varit till min bror och firat hans 25 årsdag. Grattis grattis bror
Mycket gott fika, som vanligt! Så nu är jag stoppad med godsaker (igen).

Nu har jag målat det första lagret av färgen i vardagsrummet. Blev inte direkt den färg som jag hade tänkt, men när allt är klart blir det nog bra!  Hoppas jag iallafall..... färgen blev typ mer åt det gråa hållet, eller nåt, kan inte riktigt avgöra vad det är för färg... ha ha Det duger........


I morron är jag ledig, men vi har APT möte på jobbet. Julia ska få vara ledig och följa med mig, hoppas hon inte får myror i brallan och inte kan sitta still! Det går nog bra...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Sandra då. Du har inte uppdaterat på en hel vecka. Skärpning. Du har ju varit på mer kalas och "snusat" bebis =)

2009-09-08 @ 22:06:25
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0