Nu är det gjort!

Igår var Julia iväg och fick sin vaccinationsspruta, det gick jättebra! Och idag var jag iväg, jag var nog mer rädd än vad Julia var. Jag blir så nojjig, fick för mig att jag fick svårare att andas, stickningar i armen osv. Men självklart fick jag ingen reaktion alls, men det lär väl göra ont i armen om en stund. En del säger att de haft svårt att sova på armen de tagit sprutan i. Hoppas att jag inte får några biverkningar alls, man kan ju få feber,frossa, huvudvärk ilaa mående m.m.

Nu väntar vi på Annie som ska komma hit och hälsa på, vi ska fika och titta på gamla foton!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att ni gjort det, jag fick rätt ont i armen och kunde inte ligga på den på flera dagar och bara nån tog där så gjorde det ont men inga andra biverkningar. Vi vaccinerade inte Felix när BVC hade öppet och ångrade oss men då blev han sjuk förstås med förkylning och feber och då får man inte vaccinera så nu väntar vi på att han ska bli feberfri så vi kan vaccinera ändå.



Jag har en uppdatering i andra bloggen, har du kvar lösen?

2009-11-06 @ 09:18:58
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0