Dagen som varit

Ja då har man varit på barnloppis då... Det var inte så mycket folk och försäljningen gick väldigt trögt. Jag sålde inte så mycket som jag hade velat, sålde för ungefär 750 kr. Jag hade lite krångliga priser från början men sen sålde jag allt för tio kronor, förutom jackor och några klänningar! Jag skulle ju ta med mig kameran och knäppa lite under dagen men stressad och nervis som jag var ska jag vara glad att jag kom ihåg att ta med kläderna i överhuvudtaget! :)

Lite påtning ute blev det när jag kom hem, man blir liksom aldrig klar. Och som vanligt började det regna, men jag bestämde mig för att ignorera det och fortsatte i regnet. Det tog inte lång tid innan solen var tillbaka och värmde. Skam den som ger sig!!!



Här har vi tagit bort stenarna i rabatten för att rensa lite ogräs



Här är det klart med stenarna, himla pillergöra! Ser lite trist ut när det inte blommar. Ser ut som en hög med mossa bara!



Som bevis att det är jag som faktiskt ligger i en rabatt ha ha ha Det regnar dessutom.......



Nu har vi fått upp paviljongen, ganska skönt att sitta under den när man äter. Så slipper man solen i ögonen!



Julias nya fina möbel som hon har fått av mormor och morfar

Nu blir det Robinsson och slapp i soffan

Ha en fortsatt trevlig helg!













           

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken stor och fin gård ni har. Mysigt. Vill oxå ha hus med gård så man kan pyssla i trädgården.

2009-05-09 @ 20:56:21
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja trädgårdar är riktiga tidsätare! Jättefin paviljong! Nära till grillen och allt. Mysigt.

2009-05-09 @ 21:39:32
URL: http://www.dront242.blogspot.com
Postat av: Linda

Fint ni har fått, nu vill vi snart komma och se allt ni har gjort!!!

2009-05-10 @ 15:43:50
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0