Bilder från en varm dag

När jag kom hem efter jobbet idag möttes jag av en enorm hetta, nog för att det var varmt på jobbet men man var mest inne eller i skuggan. Julia badade i poolen och Marcus vattnade gräsmattan, snacka om en härlig bild att komma hem till. Härligt att bo i hus!!!! Men jag har blivit dålig på sol och värme med åren orkar liksom inte sitta och sola längre dessutom blir det alldeles för varm. Vi hade ca 36 grader varmt på bron, lite för varmt det!!



Julia i lilla krokodilpoolen



Lite slapp i solen, underbart!



Julia hjälper pappa med vattningen



Marcus har gjort egen glass idag, riktigt goda!



Blöt jänta i sandlådan, ni kan ju gissa hur det ser ut inne nu :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad härligt. Vill oxå ha en gård så man kan vara ute och pyssla eller bara vara.

Kan du inte maila receptet på glass till mig.

Är jättesugen på att prova jag med. Har formar. Kram

2009-05-31 @ 00:27:05
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag blir så avis att ni har hus, ett väldigt fint dessutom, jag vill oxå ha hus, tur att vi har stugan iaf. Vi har varit där i helgen och Felix har premiärbadat i svinkallt vatten, hua!!!



Jag vill ha glassreceptet jag med :-)

2009-06-01 @ 09:33:06
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0