Ditt o Datt

Ja då har man gjort två arbetspass efter ledigheten, det känns faktiskt ganska skönt! Jag tycker att det är roligt att jobba, självklart är det roligare att vara ledig men man kommer i från och tänker på lite annat när man är på jobbet. Nog för att jag gör samma sak på jobbet som hemma, tvätta, städa, laga mat och handlar m.m. Förutom trevliga arbetskamrater är det rätt så lika!!
Men i morron är jag ledig så då ska jag och Julia till mamma och påskpyssla lite, har köpt lite olika material bla så att vi kan göra små påskkycklingar, en påsktupp i trä som Julia ska få måla. Det ska bli kul, får se hur det går med fröken noll tålamod :)

Herregud vad det tinar ute, kan ju inte bli bättre! Man blir på så bra humör när solen skiner och det tok droppar från taken. Då vet man att våren här på stort G.  Jag får sån enorm energi när solen lyser ute och det är bra väder, jag har städat hela eftermiddagen och tyckte inte ens att det var jobbigt. Jag har tom funderat på att ta en promenad nån dag, och det ni är inte dåligt!!! :)Mmmmm våååreeen....

Idag var Julia hos farmor en stund innan jag kom hem från jobbet, dom var ute och gjorde en snögubbe sen gick dom in och bakade lite. Julia tog hem lite smakprov- mycket goda!!



Julia och farmors bakverk

Marcus och Julia var hemma på f.m idag och lekte frisör el nåt, han fick iallafall sätta upp håret på Julia. Mycket vackert!!



Snygg va!!





Julias eftermiddags degning!! Ett litet annorlunda bakverk...

Nä nu ska jag se vem frk Rosing väljer till DEN RÄTTE, Töntigt va!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0