Lite av varje

Snart bär det av till fjällen, Borgafjäll. Har försökt att packa lite idag, men jag är så otroligt dålig på det. Har iallafall ställt fram lite av det som ska packas ner. Vet aldrig riktigt i vilken ende jag ska börja så jag ger oftast upp och skjuter upp allt till nästa dag. Men i morgon är det sista dagen så då måste allt packas suck.....
Har tvättat kläder idag, så nu kan jag ju skylla på att jag måste vänta på att kläderna ska torka, dom blöta kläderna utgör ju iallafall ca 5% av packningen hi hi

Tog en sväng till birsta idag för att handla sista inför resan, men antar att vi glömde minst hälften. Tog en luch på max så det var ju bra iallafall!

Imorron blir det barnkalas för min och Julias del, det ska bli jätteroligt. Julia ser fram emot det jätte mycket. Det är två pojkar från Julias dagis som fyller år. 4 och 5 år, tror jag iallafall. Har inte haft en aning om vad jag skulle köpa, det är lite lättare att köpa till små tjejer kanske för att man har en själv! Det blev iallafall varsin polis helikopter som man kan skjuta iväg i luften. Hoppas det blir bra!

Nu blir det bara mys i soffan, med lite Lets dance och gotta! Hoppas att Tony är lite trevligare idag, skulle ju inte skada så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0