Fåglar

Det blev en bra dag vid sidsjön, trots det kalla vädret! Julia tyckte det var jätte kul att mata fåglarna,hon ville inte alls åka hem. Själv kan jag tycka att det är lite halväckligt med så mycket fåglar på samma plats. Så fort man tog fram brödet blev dom alldeles tokiga och jag faktiskt lite rädd...usch..



Här får fåglarna lite mat av Julia



Ville helst gå ner och klappa fåglarna, men där går gränsen alltså...



Finn ett fel......



Lite snabb lunch...

Oj Oj vad mycket skräpmat det har blivit i helgen, men i morgon är det ännu en Måndag med nya friska tag hi hi.

Kommentarer
Postat av: Linda B

Haha du är rädd för sånt som flyger (läs Karlsson)fortfarande :-)



Nä men allvarligt, det är äckligt med så många fåglar, jag tänker på fågelinfluensan :-)



Vi får boka in nån träff nån helg framöver här, vi kan ju passa på om karln din jobbar och min är i sitt andra hem. Kram!

2009-03-09 @ 09:36:29
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fåglar är rätt äckliga, särskilt efter Hitchhock! Eller hur nu det stavas :)

2009-03-10 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0