En dag på Birsta

Ja, då var man äntligen hemma efter en låång dag på birsta. Var där med dotra, min mor och bror. Det blev ganska svettigt ett tag där, fyra starka viljor som drar åt olika håll och fyra olika ärenden som måste uträttas. Det var hjälm här nya skor där nya leksaker ett måste och lite kläder får man ju inte glömma! Pust......
Men en lunch var vi alla överens om att vi måste ta, jag åt en bakadpotatis med skagen röra, jätte gott det! Julia skulle äta pannkakor var det bestämt, men min mat var mycket godare tydligen!!
Jag hittade iallafall en hjälm och glasögon till Julia, det blev en rosa såklart. Hon vägrade att ens prova en annan färg, jag ska ha den rosa, sa jag ju!!!... Ja vad man göra? Jo mamma köper självklart den rosa med matchande glasögon. Lägger in bilder på den sen ikväll.
Får se hur det går...ha ha
Apropå ingenting ska kanske åka slalom på tisdag med Annie, kul va!! det var väl minst tio år sen jag stod på ett par skidor hi hi
Good Luck!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart att du skaffat dig en blogg och lycka till med skidåkningen! :D

2009-03-06 @ 00:21:51
URL: http://johannaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul å läsa andras bloggar ;)

2009-03-06 @ 15:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0