Äntligen Äntligen

Har jag fått hem älskade "lappen" så nu kan jag ligga i soffan och surfa lite :) Har hittat ett nytt larvigt program på MTV som jag måste titta på " Double shot of love" tror jag det heter. Det är ungefär som bachelor fast det är två bisexuella tvilling tjejer som söker efter kärleken, skit töntigt egentligen men jag gillar ju allt töntigt jag. Tittar ju på den rätte för Rosing och det säger ju en hel det!!

Var hos min mor igår ju och hälsade på, tänkte lägga upp en bild på julia och mormor när dom hade lite rullstolsrace!



Min kära vän Jossan har nu fått tillökning i familjen, en liten flicka, Wilma! Julia är jätte sotis eftersom hennes komis Kajsa (lika gammal som julia) har fått en lilla syster. Jag vill oxå ha en lilla syster säger hon, tänkte vi skulle åka dit till veckan så hon får snusa lite på Wilma (jag oxå IGEN) och leka lite med Kajsa.
Själv var jag dit idag, Åhh Gud så sööt och liten hon var. Man har glömt bort att dom var så små, men Julia var ju rätt stor hon över 4 kg.



Liten som en docka



Kolla in håret, som en liten trollunge



Tänkte nästan smussla ner henne i handväskan och ta med hem, hon skulla nog ha fått plats!



Här funderar hon nog på vad det är för nån suddig figur däruppe som snackar så där lustigt :)



Sover, mätt och belåtet i en stolt mammas famn!

Visst var hon söt!!
Tack för att jag fick komma och snusa av mig idag....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så söt!

2009-03-30 @ 08:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0