Regn Regn...

Och åter Regn.... Vad ska man hitta på en sån här dag när regnet bara öser ner? Okej om det bara regnat en dag men nu får det väl för fasiken vara nog!!! Ska hela semestern bara regna bort eller? Jag blir så otroligt deppad av det här vädret, men vem blir inte det? Eller som min sambo säger- det är inte bara dig det är synd om! Näää det vet jag väl men jag kan väl inte vara deppad för hela sveriges befolkning heller!!
Men får väl göra det bästa av situationen, så julia och jag tog och bakade lite bullar idag. Vi har också haft besök av min bror och Jossan. Så det underlättade ju lite plus att vi slog ihjäl några av dygnets timmar! Nu väntar vi på Marcus bror Mattias och Helena som ska sov i våran husvagn.



Lite bullbakning



Picknick i sängen när bullarna var klar!



Lite spex i köket



mera spex

Nä nu ska jag deppa vidare i soffan...... Enda fördelen är att man tända  lite ljus för det blir så mörkt ute, och det är ju mysigt iallafall!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0