Norra berget

Idag har vi varit till norra berget, lekt, gungat, åkt rutchkana m.m. Jossan, Cajsa och lilla Wilma var med. Det var så otroligt skönt för barnen bråkade inte en enda gång och det brukar typ aldrig hända. De lekte så snällt med varandra, jag behövde inte ens vara med. Annars brukar Julia alltid vilja att jag ska vara med hela tiden. Jag och Jossan kunde sitta i lugnan ro och bara prata. Riktigt nice....
Knäppte lite kort där men min käre sambo har ockuperat min lilla dator så jag kan inte lägga in några bilder. Får se om jag hinner innan läggning, måste i säng i tid för i morron åker vi till Umeå, jag och Annie!
Längtar längtar... Umeå here I come!!!!!! Ha ha

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa till Lisa och ha det så kul i Umeå!!

2009-07-28 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0