I morse....

bestämde jag mig för att det skulle bli min "lediga" dag, göra precis vad jag vill alldeles för mig själv. Självklart blev det birsta, vad annars? Kände mig lite shoppingsugen, så shopping fick det bli på dagens "att göra lista". Mötte upp mamma ut i birsta, vi började nästan med att käka lite lunch, shopping kräver energi och magen kurrade... haha ha. Det blev en bakadpotatis med skagen för min del och pannkaka för mamma, på charm.
Dagens shopping
#Leggins, från indiska
#Leggins (blanka) från Lindex
#Leggins (nylon,mönstrade) Lindex
#Svart tröja (vida armar, som en påfågel) H&M
#Svart och grårandig tröja Vero Moda
#Kort svart kjol från H&M
#Tre par skor från skopunkten

Kommer inte ihåg om det var nåt mer, har inte packat upp påsarna än. Det känns iallafall befriande att ha fått shoppa lite :) ha ha ha     I AM HAPPY!!!!!!!!

Sen blev ju såklart några hundra på Ica oxå, men det är inte lika kul! Bara dyrt och jäkligt.....

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0