Hudik

Vi hade det jättebra på våran lilla Hudiktripp, vi blev ganska många. Det blev jag ,mamma, bror, Maria och hennes mamma Madde. Det blev ganska trångt i bilen när vi skulle hem, fick nätt och jämt plats med allt!! Men vi stuvade riktigt bra, och inget gick sönder. Jag shoppade lite julklappar och annat smått och gott, det gick iallafall en hel del kronor :).

När jag kom hem slängde jag i mig lite fika och for sedan på ett aerobicspass, kändes mycket tungt faktiskt. Men jag ska inte komma med några undanflykter utan det är bara att sätta på sig träningskorna och köra. Men måste erkänna att jag känner mig ganska så LOST på passen, hänger nog inte riktigt med. Men jag blir iallafall svettig och det är ju det som är meningen!!!
Jag ska boka ett nytt pass tills på söndag men då blir det core eller pump, vi får se!!
Skulle vilja träna oftare faktiskt men det finns inte tid för det, jobbar ju kvällar och marcus jobbar eftermiddag varannan vecka! Så man blir ganska låst, men ibland går det ju att lösa med barnvakt..

Vi ska till Umeå på nyårsafton, kul kul....    Jag har tagit semester!!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



Förstår att du blir bebissjuk, man vill ju gärna snusa och gosa och hålla :-) Det är rätt mycket nu med bebispyssel och Felix, väga på BVC, plus att gossen slog till och fick magsjuka för ett par dagar sen, går på hans dagis nu men det gick över rätt fort som tur var men ni får gärna komma och snusa lite när allt har lagt sig lite, efter jul om det passar er? Kram

2009-12-12 @ 16:32:35
Postat av: Linda

Det var jag som skrev förresten...

2009-12-12 @ 16:33:17
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0