Bättre sent än aldrig!!

Hej hopp, nu är jag här IGEN!!! Efter att ha fått lite små kommentarer om min frånvaro är det lika bra att ta sig i kragen och skriva några rader :) När det händer mycket och jag drar ut på skrivandet blir det bara jobbigare och jobbigare att skriva igen , men men... Ska väl försöka att uppdatera om lite som har hänt!!

#Julias kompis Ella har ju fyllt år för ett tag sen, så det blev kalas på badhuset. Julskyltning efteråt och pizza till middag på stan.

#Jag har haft fest med jobbet, ingen utgång bara god mat och gott sällskap.

#Har shoppat ( som vanligt) i massor, julklappar och presenter till Julia.

#Julia  har hunnit fylla hela fyra år, herregud vad tiden går fort. Det blev kalas i fredags dagen innan hon fyller. Släkt och vänner var här med mycket paket. Julia super nöjd med allt!
I lördags på hennes födelsedag for vi in till stan och åt på kina innan jag var tvungen att åka på jobbet (tråkigt).
Men hon fick en fortsatt mysig födelsedag hemma med pappsen!






Bild från st.nu


#nästa helg ska det bli två barnkalas, ett på lördag för tjejerna på dagis, och ett på söndag för andra kompisar. Hoppas att det kommer lite barn, så att de får leka och härja på lite!!

Det var lite av vad vi gjort och ska göra, men ska bli bätttre på att uppdatera IGEN!!! :)



Lucia på dagis





Julia på födelsedagskalaset



Blåser ut ljusen på tårtan



Paketöppning på Lördagmorron, en sminklåda med spegel



Så här kan man se ut när man har sminkat sig själv!!!



Tårta efter frukosten



Julia dansar stolt i sin nya askungen klänning som hon fick av Carro och Sebben



På kina restaurangen, jättegod lunch buffe



Puss på födelsedagen mitt HJÄRTA

Det var väl allt för det här gången, men vi hörs snart igen!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0