Flygmyror

Har invaderat vårat hus, fy fasen vad det är äckligt! De är verkligen överallt, har just nu ca 6 st på bordet bredvid och en på tangent bordet. De är på golven, väggarna, fönstren m.m. Hoppas att det har lagt sig till i morron för så här kan man ju inte ha det! Fyyy faaseeen..............

Idag på dagen var Julia och jag på alnö badet och badade lite. Julia tyckte att det var jätte roligt. Hon "simmade" Runt runt med sina armpuffar, riktigt roligt. Det måste vi göra om snart :)

Hoppas på finväder i morron så vi kan åka till nån strand eller nåt annat trevligt. Men det såg ut som att det skulle bli skit bara, 18 grader och regn! Trist..... När kommer den där högsommar värmen som har lovats i veckor nu tycker jag...
Som bort blåst den :(

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sv: Ja nu är det inte långt kvar. Tills tiden går ut iaf. Men det känns som om jag aldrig får åka in. Jag vill ha det överstökat så jag får åka hem med min lilla prinsessa.. :D

Hur länge till har du semester då?

Kram

2009-08-05 @ 11:38:25
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0