Fotografering

Det blev den färggranna tröjan som ni tyckte på fotograferingen.
Själva fotograferingen gick väl si och sådär, började riktigt illa redan när jag skulle göra mig klar. Jag duschade, blåste håret och for för att väga lillskruttan, och mitt hår blir inte snyggt när det är blåst men det skulle ju plattas när jag kom hem.
Väl hemma igen sminkade jag mig och väntade på att plattången skulle bli varm, men men den tvär strejkade och ville inte bli varm den hade alltså pajjat. snacka om snygg tajming, en timme innan jag skulle vara klar. Så det var bara att gilla läget och acceptera att jag inte såg klok ut.

När det väl var dags för själva fotograferingen så skrek Alicia i stort sätt HELA tiden,, men det blev väl nåt foto som hon inte skrek på ha ha

Ni får väl se på bilderna när de kommer, nästa Lördag kommer de i tidningen iallafall!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det blev nog bra :-D

2010-09-16 @ 21:11:52
Postat av: MammaTessan

Haha, Stackare. Om du vill får du låna en av mina 3 plattänger.

Det är nästan mer charmigt om barnet skriker och är grinig på bilden. :) Men det vart nog jätte bra. Och du såg nog bra ut som vanligt. :)

2010-09-19 @ 22:27:12
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0