Storstäd

Nu var det fasiken på tiden att ta fram snabeldraken och skurmoppen, de har varit på semester alldeles för länge! Har städat hela e.m sedan jag kom hem från jobbet, inte ett dugg roligt men ett nödvändigt ont. Men nu är det gjort och äntligen får jag sitta i soffan o slappa. Det är ju så att oftast är det inte bara städningen man ska ta hand om utan, tvätten, laga mat, roa barn, pyjamas på, kvällsfika, toabesök, barn ramlar, barn grinar, barn ska sova osv.... Men som sagt NU är jag klar   Pust.....

En liten fråga- Jag undrar varför måste en katt som vill komma upp i soffan och gosa alltid vända arslet åt en, tror dom att det är trevligt att gosa med en katt rumpa eller? Luktar inte speciellt gott heller!!!
Jag menar varför, finns det nån anledning?

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att ha nystädat! Man känner sig så nöjd efteråt. :-)



Märkligt med kattrumpan. Har inte tänkt på det tidigare, men det är ju så sant. Hehe!

2010-02-24 @ 21:04:23
URL: http://mariaholmstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0