Ja...Vad ska man säga?????

Vem där ovan har något emot mig, min familj och mitt badrum? Som många av er redan vet så fick vi ju vattenskada i vårt nya badrum och fick  vara utan det i typ ett år.
Nu så här ett år senare ser det ut så här................... What?????????????????????







SUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle bara lägga in lite tvätt i skåpet, och när jag stängde luckan så följde hela skiten med ner, jag menar WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tur i oturen så satt inte Julia på bänken och hjälpte mig med tvätten som hon brukar utan på golvet istället. Annars hade det slutat så illa att jag inte ens vill tänka tanken. För det var en mycket rejäl smäll, och den tyngden på hennes lilla kropp hade bara kunnat sluta på ett sätt. Som tur var, så var det bara materiella ting som gick sönder och går att ersätta! Fy tusan......

Turen är helt enkelt inte på vår sida, och nåt fint badrum ska vi tydligen inte ha!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Ja vilken tur att hon inte satt där.

Sjukt att hela skåpet rasade.

2010-02-19 @ 00:28:06
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Mattias

Men vad i helvete? Vem satte upp skåpet? Om det var försäkringsbolagets firma så ska de hängas ut och pissas på. Var det Marcus så ska han få komma hit och skruva i fler skruvar i skivorna han satt upp i min lilltoa....

2010-02-19 @ 01:01:19
URL: http://hemajo.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja fy fasiken alltså. Materiella ting går ju alltid att ersätta.



kramkram

2010-02-19 @ 12:46:59
URL: http://johannawistrom.blogspot.com
Postat av: Clintan

ja där kan man ju också lägga skåpet..

2010-02-19 @ 17:52:29
Postat av: Anette

Men vad fan! Stor risk att man vågar lita på att det sitter kvar efter detta! TUR att det bara var materia... hua.

Och kallt har ni också, brrr, personligen hatar jag att frysa. Utan kaminen här hemma skulle jag bli galen. Det har varit så himla kallt nu.. länge också. Men! Tror du inte vi kommer uppskatta våren EXTRA mycket när den nu kommer?! ;-)

2010-02-20 @ 22:47:17
URL: http://dront242.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0