Badrummet!

Lite uppdateringar ang badrummet,,, i Fredags var försäkringsbolaget hit och tittade, hängde upp skåpet igen limmade även den här gången! Hoppas att det håller nu den här gången. Annars går jag i taket tror jag, kan ju iallafall säga att Julia el något annat barn aldrig kommer att få vistas på den bänken nån mer gång..

Här hemma har vi det iallafall kallt som faan, 17 grader i vardagsrummet och 11 grader i badrummet, så härligt så!!! Huset skulle verkligen behöva isoleras bättre. Så här kan man ju inte ha det så fort det blåser lite ute. Julia grinade ikväll när hon skulle duscha, förstår henne totalt. Låter ju hemskt att hon måste duscha i kylan, men det var ett måste och tog bara ca 10 sekunder!

Vi har köpt en skoter, jiippiiiii.... Äntligen kan vi göra nåt roligt ute tillsammans trots att det är hemska vintern ute.
Vet inte om jag skriver riktigt nu, orkar inte fråga Marcus men tror att det är en Ski-Doo 700 Grand Touring eller nåt liknande. Fast de flesta av er som läser har väl inte heller nån aning så jag har nog kunnat skriva vad tusan som helst :)

Nu ropar snart sängen på mig, måste krypa ner om jag ska orka med en uppstigning kl 06.00 i morron för lite jobb!! Hade hellre legat kvar och myst lite..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0