Beachbruden...

Tänkte bara för skojs skull lägga upp en beachbild på min lillsessa år för år :)



2005- Här värmer jag och julia upp på Cypern inför kommande somrar!



2006- Det var här som hon började få smak för allt som hör stranden till ;)



2007- 1,5 år och älskar att bada



2008- Bygger ett sandslott med mormor (dock inte med på bild ;)



2009- Här hänger Julia med mig och mina vänner på beachen.



2010- Liten blir stor.... <3

Som sagt det var bara för skojsskull, börjar väl kanske få panik eftersom det känns som den här sommaren börjar ta slut :(

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att se :-) Stor tjej ni har nu!! Undrar vad som tittar ut snart, för inte har ni kollat kön?? Krams

2010-08-04 @ 09:29:42
Postat av: Linda

Vilka beachbabes, nästa sommar är ni kanske tre tjejer som hänger på stranden :-) Eller så var det en snopp ändå och då två tjejer och en kille på playa de Bergafjärden :-)

2010-08-04 @ 09:51:37
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0