Helgen som varit...

Ihelgen har det varit lite blandade aktiviteter, i Fredags var vi bara hemma och tog det lugnt med god mat och mys framför tvn. På Lördag f.m var vi med maria och Ella på bio, vi såg Kalle kanins knattebio el nåt sånt. Tror inte att Julia tyckte att den var så bra, inte jag heller tydligen för jag tog en liten powernap. Men bio är ju alltid kul ändå, att få köpa lite popcorn och godis.
På Lördag kväll for jag till maria, där gjorde vi oss klar och gick sen hem till Evelina för lite tacos occh vin. Efter maten sjunkit och vi var redo för att bege oss vidare for vi till Per i stan. Där spelade vi guitar hero och sjöng lite singstar ( jag=urusel ha ha). Sen blev det en svängom på Aveny, en mycket lyckad kväll som vanligt!!!!!



En liten lunch på Donken innan bion



Lite bus i parken



Popcorn popcorn.....



Glada eller vadå......



Lite fix och trix innan utgången!!!



Ett mycket koncentrerat sällskap!!!

Ja det var min helg det, mycket blandad och bra!

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0