Bättre sent än aldrig......

Nu har jag äntligen tagit mig tid för lite uppdateringar på bloggen. Jag har ju tyvärr fastnat på facebook, har börjat med Farmville! Vilket jag aldrig Trodde Att jag skulle gör, men jag stod emot ganska länge. MEN SEN Verkade Det som Att alla jag känner Håller på med det, så det var lika bra på Att hänga! Haha

Tänkte Lägga upp lite bilder från den senaste veckan ...


 
Kantareller från helgens plockning. Trodde Att vi skulle plocka trattisar, men vi hittade bara gula Trodde Att det var för sent för Gula. Men tydligen Inte ............



Här hade vi bakat Äppelpaj på fredag kväll, och Julia hade dukat för en picknick på golvet. Mysigt!



Här har Julia och jag en mamma dotter dag på Birsta. Den börjar med Ett intag av frukost på Ikea (cola till frukost, fy mig).



Lite lunch blev det självklart också, Bakad pära med Skagen.



träffade kusin Carro, åt lunch tillsammans. Här Försöker hon sig på en "snygg" pose. Vet inte om jag tycker Att hon lyckas så bra .... sorry ha ha ha



Beslutsångest ... ska jag ta den ... el kanske den ..... EL ..... nja ... Vet inte ,,,,, kanske ..... tror jag! Hmmmmmm



Julia Gör lite bamse "läxa". Noll tålamod ....



Försöker  snygga till mig med en ansiktsmask, Jordgubb. Kan väl inte säga Att det blev nåt vidare resultat! Men Snygg Under tiden tycker jag nog Att jag var!

Nu Måsta jag nog kolla Hur det går på min gård, kanske Dags att skörda nåt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0