Snart helg

Ja... då var det snart helg igen då, och jag ska jobba fre,lör och söndag kväll. Känns väl inte så roligt, men det är bara att gilla läget! Jag skulle egentligen ha jobbat dagen på lördag men har bytt för att jag ska sälja lite av julias barnkläder på barnloppis på dagen. Hoppas att man får lite sålt, tänker inte ta med mig så mycket kläder som sist utan bara lite grann. Tänker inrikta mig på att få hennes gamla vinterkläder och skor sålda.

Nu ligger jag i soffan och bara slöar, har tittat på idol och nu blir det lyxfällan. Tänkte se om man kanske kan lära sig nåt... ha ha ha... Idag har jag iallafall varit på stan och shoppat lite, kanske kan bli en bättre människa i morron!!! det blev en vintejacka till mig själv (nödvändigt) ett par jeans leggings (onödigt men ville ha) en lång svart kofta att ha till leggings och annat (onödigt men fin) galonbyxor till julia ( nödvändigt) Sen blev det en massa annat små tjafs också!!

Nä vidare till uppläxningen på lyxfällan, lite trött så jag kanske somnar..ha ha

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Tack för tipset, Men vart hittar jag ett sånt??

2009-10-04 @ 22:39:07
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0