Lite nytt till köket

Sitter just nu i soffan och lyssnar på Julia som formligen spyrgalla över mig. Vet inte riktigt vad jag har gjort för fel.... men det börjar bli sent och tröttheter börjar väl krypa på. Av någon anledning så slutar alltid våra bråk med att JAG ska säga förlåt!!!! Inte hon, för hon har inte gjort nåt fel, och om jag säger förlåt så gör jag det alltid på fel sätt antingen för högt eller för fort. Hoppas hon lugnar ner sig så att nattning går lugt och fridfullt.... ha ha skulle tro det!!

Idag har vi varit till birsta med mormor och ätit lunch, också köpte jag golv till köket. Har funderat på en väggdekor också, kan inte riktigt bestämma mig för vilken bara.

Väggtexter Kryddat

Funderar på den här...


Väggtexter Enjoy this moment ...
Eller den här...

Det finns så mycket så jag kan inte bestämma mig, men ska beställa ikväll så det blir inte mycket till betänktetid.

Carro och Sebben var här och fikade ikväll, så vi satt och kikade på lite dekorer. Vi ska beställa tillsammans så blir frakten lite billigare..... Snåljåparna!!!!!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Coola. Sån skulle jag oxå kunna tänka mig.

Sv: Japp, Julias gamla kläning. Tycker den är så himla söt. =)

2009-10-31 @ 13:04:20
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0