Vilken dag..

I morse var det bara att stiga upp med tuppen, kl 06.00 för att bege sig till jobbet. Efter jobbet for jag och Julia till alnöbadet för att härja lite på Ellas kalas. Efter det for vi ner på stan och gick runt på julskyltningen, Julia fick ett paket av tomten ( som jag betalade för) det innehöll en rosa fin väska med en prinsesskrona i. När hungern tog till så gick vi på Norrlandskällaren och åt pizza, barnens val!! Sen blev det lite handling på ica. Nu sitter vi bara i soffan och tar det lugnt och ska snart äta lite kvällsfika.

I morron bär det av till Hudiksvall för lite lite shopping, på stan och dollar store. Hoppas att jag får en hel del klappar och födelsedagspresenter handlade!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

ser fram emot huddik trippen

2009-11-29 @ 19:18:15
Postat av: Linda

Tackar tackar, har inte så mycket tid att sitta vid datan nuförtiden :-) Det ammas mest hela dagarna och annars så myser hon helst på mitt bröst, jag har glömt hur mysigt och intensivt det är med en nyfödd :-) Jag ska uppdatera med lite mer kort senare tänkte jag, kram!

2009-12-01 @ 09:55:55
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0