Ont....

Men fy vilken träningsverk jag har, det märks att det var längesen jag tränade sist. Var på ett aerobicspass igår, inte riktigt min grej. Det var jättekul men jag har noll kondis och kordinationsförmåga, men tyckte att jag hängde på ganska bra iallafall. Ikväll ska jag på ett pump pass, hoppas att det går bra! Det är lite extra jobbigt för mig eftersom jag har en hälsporre som värker konstant :( På morron kan jag nästan inte ens kliva upp ur sängen och stödja mig på foten, haltar fram som en gamling...ha ha

Snart måste vi göra oss morron klar, sitter i myskläder än. Men det är så skönt när man är ledig! Julia ska få åka till Cajsa och leka lite idag.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0