Helgen!

Äntligen ledig helg, en välförtjänt sådan! Ikväll har vi bara myst och tittat på idol, men nu sover lilltutta. Jag har också smålurat i soffan, borde väl lägga mig men har inte vett nog att göra det!! :)

Lite ont i armen har jag fått, kunde inte sova på den i natt. Men det är inte så farligt känns ungefär som att nån har lappat till mig... ha ha. Men min sambo har nog inte riktigt fattat att jag har ont, för han verkar tycka att det är lite kul att små bonka mig på armen.. Men vi får väl se hur han känner det när han väl tagit sprutan och jag STOR bonkar till hans arm.. ha ha

I morron blir det stan med finfolk från Umeå och Stockholm, och Annie såklart! Men dig träffade jag ju igår, så vi har ju redan fått en dos av varandra..ha ha
Lite lunch och surr surr lär det väl bli. På kvällen blir det väl lite party party, har inte riktigt bestämt mig men har iallafall ordnat med barnvakt :) Julia ska sova hos mormor och morfar.

Nä.. ska man sova eller inte? Ja det är kvällens stora fråga det!!!!! Hmmm... Måste nog ringa nån först, men vem?

Det blev Carro kusin....

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha jag tycker verkligen att du ska STOR bonka hans arm, kanske till och med prova att nypa lite, rätt åt honom :-)

2009-11-07 @ 19:47:28
URL: http://lindashemliga.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja farmor är superduktig på att sticka, du skulle se kläderna hon gjorde åt Felix, en annan vet inte vad som är bak och fram på stickor :-)

2009-11-10 @ 09:34:57
URL: http://lindashemliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0