Duktig tjej

Vi kom i väg till birsta idag men det blev bara en liten sväng, eftersom vi skulle till tandläkaren. Vi köpte lite lister och en svart bänkskiva som ska ligga bredvis spisen. Lite lunch på donken blev det också :)

Det gick jättebra hos tandläkaren med Julia, hon var så duktig! Gapade riktigt stort och länge. Jag hade ju beställt tandläkartiden för att hon saknar en tand, det är den som ska vara bredvid ena framtanden. Man tar inga röntgen bilder på så småbarn, så det är bara att vänta och se om den kommer. Men det är inte säkert att hon får den sen heller,efter mjölktänderna. Hoppas det annars blir ju allt lite snett, men det är tydligen ärftligt det här med gaddar. Och jag är ju inte direkt känd för att ha alla tänder i munnen ha ha... Saknar en del jag med, men som tur är så är det tänder som ska sitta längre in och inte syns. Har lite mindre att tugga med bara. Det tycks jag ju ändå inte ha några problem med.......

Vi ska få främmande från Umeå i helgen, mattias, Helena och Joel. Det ska bli trevligt, men tråkigt nog jobbar jag hela helgen. Men nåt lär vi ju hinna ses eftersom de ska sova hos oss :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0