En regnig dag

Tänkte börja med att säga att Julia har blivit en riktigt stor tjej, säger hon själv. För hon har slutat med att dricka välling i flaska nu dricker hon den i mugg. Ikväll ville hon inte ens ha välling utan flingor med mjölk och macka.



Idag har vi äntligen kommit iväg och träffat en dagis kompis till Julia, vågade inte berätta för Julia igår om dagen planer för som ni vet blir det ju aldrig som man tänkt sig!!! Men idag gick det hela vägen......:)



Julia och Emilia leker på Emilia rum



Lite ritning med lilla syster Elin



Dagens jättegoda lunch, pitabröd, skinka,crabfish,sallad,gurka tomat,fetaost och dressing. Otroligt gott, tack sandra för den goda lunchen!



Lilla söta Elin äter lunch



Två busungar som poserar i regnet



Det bästa som finns, GUNGA!



Dags för lite rutchkana....

Det var nog allt från denna regniga dag! Jag har förresten gjort klart inför lördagens klädförsäljningsdag. Jag gruvar mig otroligt för det, blir så himla sentimental när jag går igenom barnkläderna. Hoppas att jag inte rycker tillbaka kläderna när nån kund tittar på dem ha ha ha. Det går nog bra, min kusin ska följa med och hjälpa mig .Jag får väl titta åt ett annat håll eller nåt!!!!!!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina bilder på fina tjejer :-)

2009-05-05 @ 11:24:19
URL: http://www.sthlmcookie.blogspot.com
Postat av: Tessan

Lite regn hindrar inte sånna där stor tjejer från att vara ute och leka ser jag. =D

2009-05-05 @ 15:12:07
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0